در جهان امروز، تکنولوژی آموزشی به مفهوم رویکردی بر چگونگی آموزش در ارتباط با اهداف ،توانسته است با تکیه بر اصول و یافته های علمی و به ویژه یادگیری، ابزار و وسایل در دسترس را اعم از اشیاء ساده ای همانند گچ و تابلو کلاس و یاد دستگاه پیچیده ای مانند کامپیوتر، برای بهینه کردن آموزش و بالا بردن کیفیت آن، به خدمت گیرد و بر اثر اینکه فناوریهای نوین کامپیوتری نقش مهمی را در کیفیت یادگیری دانش آموزان ایفا می کنند پس رایانه و امکانات شبکه ای، به عنوان ابزار آموزشی و نیز به عنوان یکی از امکانات مهم در نظام های آموزشی پذیرفته شده است. برنامه های چند رسانه ای هم چنین به درگیر ساختن و به مبارزه طلبیدن دانش آموزان گرایش دارند و لذا آنان را به تفکر خلاق و مستقل تشویق می نمایند. بر اساس اهمیت چند رسانه ای ها در این مقاله با هدف بررسی نقش چند رسانه ای ها در آموزش و یادگیری افراد پرداخته می شود.
انجام پایان نامهها و پروژههای
اقتصاد | مـديريت فرهنگـی هنـری |
امنيت اقتصادی | مـديريت كسب و كارهای كوچک |
حسابداری | مديريت مالی |
فناوری اطلاعات و ارتباطات | مديريت و بازرگانی دريایی |
گردشگری | مطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات |
مديريت اطلاعات و ارتباطات | هتلداری |
مـديريت امـور بانكی | كاردانی اشتغال |
مديريت امور گمركی | كاردانی اقتصاد كار و بهره وری |
مديريت بازرگانی | كاردانی امور بانكی |
مديريت بيمه | كاردانی امور فرهنگی |
مـديريت بيمـه اكـو | كاردانی امور مالی و مالياتی |
مـديريت دولتـی | كاردانی بيمه |
مـديريت صـنعتی | كاردانی جهانگردی |
كارداني مديريت صنعتی | كاردانی حسابداری |
كارداني مديريت گمركی | كاردانی روابط كار |
كاردانی هتلداری | كاردانی مديريت بازرگانی |
با ایران پایان نامه به روز باشید
instagram: @irpayanname
whatsapp: 09140334807
نوع فایل: docx
تعداد صفحات: ۳۴
رشته مرتبط: رشته مدیریت آموزش- فناوری اطلاعات
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران پایان نامه می باشد.